Underbar dag

Denna helg har varit väldigt härlig.

Fredag: Bestämde jag och Johanför att ta en sån där känd After work, Mathilda en tjej från jobbet hängde med oss då. Satt på 55:an från  20:00 - 01:00. Sedan kom Jenny plus kompis, och vi drog vidare till Platsen.

Lördag: Var jag brorvakt! Var väldigt kul att spendera lite tid med min knasige lillebror Oskar som är 4 år.
Men det otroliga var när vi gick ut på picknick, och drog ner till Roxen. Hittade en fin liten väg ner till sjön..Efter att vi suttit där och fikat skulle jag packa ihop väskan. Sedan hör jag ett plums och skvättande. Jag såg då att lille Oskar gått ut på en brygga som låg ner i vattnet och hade tappade balansen och ramla i. Jag sprang då snabbt o hoppade i med alla mina kläder och drog upp honom. Livrädd blev jag när jag såg lillkillen ha panik i vattnet och inte kunde simma. Det var inte så mysigt vatten där heller. Lerigt och sunkigt. Sedan låg han i vagnen på vägen hem i chock och sov nästan.
Han sa: Bryggan puttade i mig, den var busig....hehe älskar lille Oskar och hans knasigheter.
Söndag: Blev slappdag och filmkväll med andra bror Adam.

 


Har varit ute på lite loppis äventyr den senaste tiden och införskaffat mig lite prylar som jag samlar på, som denna skönhet.
image131
Gefle "Zarah" från 50 talet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0