Måndag

Flitig här har jag ej varit!
Har kanske inte haft så mycket att berätta antar jag.

Sommaren har iaf känts typ inget, man märkte knappt av den och så försvann den. Jag har haft en mysig sommar annars, Kevin kom och hälsade på i 2 veckor och vi hade fullt upp hela tiden. Var i Västerås, sommarstugan och spenderade tid för oss själva.
Kändes lite konstigt att hoppa in i förhållandelivet igen efter 3 månader som nästan singel (kändes det som iaf eftersom att man inte träffats på 3 månader).
Men nu pågår det renovering i lägenheten för fullt och Kevin har inte tänkt att visa mer bilder nu, utan han vill att det ska bli en stor överaskning åt mig!

Och! jag har ju ej skrivit det men jag fick mitt körkort direkt på första uppkörningen, och jag har kört varje dag sen dess (4 juli)
Min mor har gått och ska gifta sig nu i september, så jag blir hemma tills i oktober. Då blir det att jag bilar ner med mamma, jocke och Oskar. Då tar vi med mina saker i bilen så jag får mina prylar med mig

Annars jobbar jag som personlig assistent nu och ska snart dra och jobba i ett fik 1 vecka =)

Busbröder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0