Sing! Aaa aaaaa Aaa aaaaa Aaaaaa

Det är ett rop till Ariel som ligger någonstanns i våran lägenhet. Hon försvann dagen då hon öppnades  från förpackningen. Vi har letat och letat utan resultat!
Tror att hon kommer att förbli försvunnen!

Nog om Ariel...
Igår var jag, Kevin, Kycklingen och stink foten på stinkfotens jobb. Han arbetar i en poolbutik =)
Så vi drog dit vid 21:00 med champange och hoppade i en så varm och skön jacuzzi. den hade cd spelare och den hade fina ljus som ändrade färg och takt till musiken. Karlarna rökte cigg och cigarr! Jag satt och pimpla campange

Vi fick för oss att vi skulle göra " The nordic way " alltså springa ut i snön och rulla runt, lättare sagt än gjort. När vi väl kom ut fick polisen syn på oss och undrade " varför springer några nakna människor in och ut från butiken så här sent?" Så de kom fram till oss och började fråga, som tur var fanns ju jag där "blond svensk" så vi förklarade att man gjorde så här uppe i norr!
Polisen sa att vi fick springa in igen och det gjorde vi med. Utan mig hade nog killarna fått det lite svårt!
Hade en väldigt trevlig och mysig kväll igår =)

Idag ska jag skicka in mitt gymnasiebetyg till en tolk som ska översätta det till Franska. Har en tid nästa vecka med en kille om jobb på förskola eller att vara dagmamma. Hoppas det går bra allt och att jag får något jobb. Skulle vara väldigt kul att arbeta så. Men jag har ju kommit långt och fått en tid iallafall =)

Ariel....kryp fram nu

Kommentarer
Postat av: jenny

http://www.youtube.com/watch?v=ENo5wDhYr4I



lite svensk julstämmning=)

2008-12-11 @ 15:23:54
URL: http://jennylundahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0