Sunday

Nu sitter jag och ska dricka en varm god kopp te, med en chokladbit =)
Det är kanelsmak mitt te så jag får lite julkänsla! 

Barnen har somnat och Bettan likaså. Kevin åkte tidigt imorse för att hela dagen åka snowboard med ett gäng polare. Helt sjukt vacker idag, från balkongen ser man bergen helt snötäckta och solen skiner, måste vara underbart för dem att åka där uppe, om man nu kunde det. Fast jag har ju chansen att verkligen lära mig att åka det! Har ju testat 1 gång men då fick jag så ont i rumpan av alla fall.
Idag kommer det vara en lugn dag av packande och slapphet....Syster och barn åker ju imorgon och jag kommer skjutsa dem till flygplatsen, sjukt vad lätt det är att köra i Frankrike när man väl kommit in i det.
Men igår åkte vi for att kolla in grottor som ligger långt in i bergen, vi åkte dock fel väg en liten stund och det bidrog till att vi ej hann med den sista guideturen, men vi såg lite inne i grottorna ändå. Men vägen upp dit var inte o leka med! Smal väg och det stupade typ rakt ner en jävla massa meter.......
Nästa vecka ska Kevin och jag köpa lite julpynt till hemmet. Har redan köpt några handblåsta kulor genomskinliga, så ser det ut som frost inne i dom. Vackra =)


Här vill jag dela med mig av en väldigt fin låt......ha en fin söndag!
   

Kommentarer
Postat av: Therese

Jättefin låt men ujuj så sad :O

2008-12-08 @ 11:50:03
URL: http://www.petitechat.se
Postat av: Hannab

Det var en gång ett litet blommigt kyvert som hamnade i en stor gul låda. Senare på dagen kom en gubbe och hämtade kyvertet och de övriga i lådan och lade dom i en säck. Det blev mörkt och trångt. Efter en stunds resande hamnade kyvertet i ett fack och fick sedan åka en låååång resa enda ner till viva la france för att sedan kunna hamna i en lägenhet hos två mycket fina personer. ;)

2008-12-08 @ 16:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0