Aptrött

Jag sitter hemma ikväll, tog ett beslut att ej åka och ha kul med mina kompisar! Eller jag kunde inte, jag föll ihop i sängen och somna. Denna hemska snöstorm idag tog kål på mig idag.

Hade en väldigt trevlig kväll igår!
Började med att jag gick på förfest hos en polare till Martina, där träffade jag många kändisar man inte sett på länge. Gillar en sån dag då man helt plötsligt träffar en massa folk man inte träffat på ett tag.
Sedan blev det promenad till heliga Platens där man alltid har en trevlig kväll.
Fick dock lite skamliga förslag åt höger och vänster från killar. Pojkar kan allt vara busiga ibland, även om de har flickvän! fyskam.
Träffade Nathalie med ute och det var trevlans det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0