Me Love Piano

Eftersom jag nu är sjuk och bara ska stanna hemma så får jag ju också sysselsätta mig! Som tur det har jag min fina synt med mig som kan rädda min ensamhet.
Jag gillar att lyssna låtar och sedan klinka efter..gör det ofta och för mycket.
Jag börjar på en låt jag gillar väldigt mycket och efter ett tag slutar jag för att jag kom på en annan låt med en fin slinga i!
Men nu har jag knegat ett tag till låten The Scientist av Coldplay. Sjukt bra låt..
Fått ihop alla delar snart så jag äntligen kan spela hela låten. Oftast kan jag inte spela hela låtar för att jag är så rastlös och inte orkar sitta och klura så länge.
Har försökt med It´s been done av Angela Mccluskey och det har gått bra den även om jag inte hittat ackord på internet. Väldigt svängig och glad låt att spela.

*Här spelar jag Thank you av Dido (en låt jag kunnat vääldigt länge) Tänkte spela in The Scientist med fast när jag är klar. Bakgrunden är inte så fin men det spelar ingen roll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0