Protége moi

Farligt bra låt med en del minnen till...gud vad jag älskar på minnen, det är dom man lever på.
Man kan verkligen surfa på en underbar tanke väldigt länge och känna sig så lycklig och fri.

Har inte skrivit så mycket på senaste tiden...har gjort en hel del men inget som jag velat skriva ner.
Har varit länge nu som jag inte träffat honom...mycket har förändrats men ändå inte. Allt finns ju kvar, men han måste bara vara framför mig och öppna den där lilla lådan med allt i....få mig att känna igen.
Jag är en sån person som måste ha saker och ting framför mig annars inser jag kanske inte verkligheten i vissa saker.
Allt det där som var så glasklart för några månader sedan känns nu så långt borta..Men det kommer tillbaka, det vet jag. Och snart finns han här och skyddar mig igen...
Protége moi mon mec.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0