Mia och jag på Platens

Igår träffades jag och Mia för att ta några öl och snacka efter hennes långa Afrika resa. Va riktigt trevligt, Vi drog till Platens och satt där vid 23:00. Inte så mycket folk så vi hade tid att gå igenom saker och ting =)
Sedan började det komma in folk och man träffade väldigt intressanta människor!
En sak jag tänkt på nu när jag varit ute och festat i Sverige den senaste tiden, det är att så många killar är efter mig. Har hela tiden någon som svansar, igår gav en kille mig en hundring bara för att jag skulle köpa något åt mig. Kändes jättedumt men men...
Träffade en av mina trädpojkar igår med jättetrevlig prick.

I torsdags var jag barnvakt åt underbara barnen Karin och Stina. Dom var så snälla och fina hela tiden. Kevin slog en och annan signal när jag var där. Har varit ifrån honom för länge nu känner jag, tur att det bara är en vecka kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0