Yeah I

tell you something.......

Härlig helg då! Precis en sån där som allt bara faller på plats och man känner sig fulländad.

Fredag var det jobba som gällde och sedan spelkväll hemma hos Milla, riktigt trevligt med bordspel mer sånt!
Lördag var det Bob Marley Minneskonserten i blacka som jag gick på med syster+ barn och man. Vi satt på en filt och lyssnade och njöt av solen, Kalle Baah spelade utomhus iår.
Sedan kom jag hem och fixade mig för kvällens äventyr, och det blev det kan jag säga =)
Svängde förbi stångån för att ta en öl med Martina + gäng, stannade där 30 min el så och drog sedan iväg till Ryd för att träffa Lille Peter =) Gissa om jag blev glad att se honom. Har inte setts på över 3 år!
Vi satt på balkongen hela kvällen/natten och bara snackade minnen och livet! Skönt att han kunde fylla ut med de små minnen och detaljer som jag ej kom ihåg. Kom hem runt 4 den natten.
Söndag var väldigt slapp och jag promenerade lite och städade, sedan var det jobb från 3-9, men det var väldigt trevligt det med...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0