Fuck vad kul!

En av de roligaste helger på länge må jag säga!

Fredag 3/4
Åkte jag med bussen ner till Göteborg, jag uppskattar långa bussturer då man kan sitta och dricka kaffe, lyssna musik och bara njuta av det man ser. Man borde uppskatta de små fina stunderna mer =)
Mirre arrangerade ju Club Q på fredagen och vi stack dit runt 8 och började förfest och Miriam sprang runt och fixade inne i lokalen och jag satt i baren och minglade =) Det började droppa in ganska så fina tjejer =) Den kvällen var väldigt intensiv och jag dansade och svängde runt typ överallt! Sen var det en efterfest som varade tills 8 på morgonen, där nostalgisjöng jag och Zack till Labyrinth och en massa andra 80 tals låtar. Träffade en helt hög med konstiga/underbara/störda människor och fick så otoligt mycket smicker så jag höll på att gå åt!

Lördagen 4/4
Låg vi hemma heeela den soliga dagen och hade ångest att vi var för bakfulla och trötta för att vara ute och njuta av det vackra vädret. Dock gick vi ut för att handla lite mat på Willys, då det var fullt med fotbollshulliganer som var överallt i områder där Mirre bor. Det var en riktig festival stämmning eftersom att det var så varmt, folk drack öl överallt, folk gick lättklädda och det luktade matos vart man än gick. Poliser överallt var det också, man blev lite skraj =)
i varje fall så var vi ju tvugna att få energi för fest på lördagen också, och det fick vi. Jag blev förvånad över mig själv att jag ens kunde dricka på lördagen också. Vi drog då till en privatfest som var helt ok, vi mötte många som vi festade med dagen innan med. Runt 2 så tog festen slut, Miriam och jag hade planer för Gretas men det blev efterfest hemma hos Miriam istället som tog slut.....12 dagen efter...sov dock runt 9 där på morgonen men vaknade upp av att de lyssnade på klipp från Johan Palm på youtube =-P Och en massa andra sjuka saker....Hade djupa samtal med en kille på Miriams köksgolv, Det kändes som att jag typ tagit nån drog eftersom jag orkade med allt som hände och att festa så länge!
Sen så har jag aldrig fått så mycket kärlek som denna helg, kändes som att alla var ute efter mig, sa att jag var vacker, gav mig skamliga och fina förslag.

Söndag 5/4
Sov inte alls, utan fixade mig så gott jag kunde och begav mig till centrum för att möta upp Matilda och hennes kompis Stine, vi gick till en del konstutställningar och sedan till ett Franskt fik som hette "Le Pain Francais" Var en mysig känsla och jag kände mig som en fransyska. Var väldigt trevligt att prata med dessa två tjejer, pratade mycket om resor och framtidsplaner om barn etc. alla vi 3 har bott utomlands så vi hade mycket att prata om =)
Sedan efter det drog jag hem till Magali och hennes tjej, var otroligt länge sedan jag träffade henne. Hon kommer alltid att vara fin och speciell för mig, och jag är glad att hon träffat en sån fin tjej =)
Sen drog jag hem till Bakismirre och vi bara slappade och tillslut snarka vi till det =)

Måndag 6/4
Köpte mitt kaffe och satte mig på bussen...jag åker snart tillbaka =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0