Come and be my sailor!


 Take me out to the big wide world and show me the greatness of living. We will not think of the day that was or the day that will be! Just live now!



Saker och ting förändras hela tiden i livet utan att man ens hinner tänka och uppfatta det, sen så kommer saker som en plötslig chock och man inte vet hur man ska hantera det. Eller så är det bara jag som inte orkar uppfatta saker och ting ibland. 
Jag har många tankar/funderingar/hopp/mål och önskningar jag bär på...Känns ibland som att vissa perioder i livet går väldigt fort och man vill få ut mer känslor av själva stunden..men man hinner inte! Därför känner jag att jag vill njuta (och det gör jag) av enkla ting.

Gillar förövrigt när man får tankeställare där man är tvungen att inse vad som är viktigt här i livet!
Älskar att känna känslor oavsett om det är kärlek/hat/ilska/sorg för de får mig att veta att man verkligen lever!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0