Men hallå!

Ja det blev ju inte som tänkt alltså....nu är jag hemma här i Sveariket igen!

Hade ju en snabb flytt till Frankrike som inte fyllde upp mina förväntningar direkt. Men nu har jag iallafall testat att bo i ett annat land och det var inte helt min grej.

Mycket händer just nu runt om mig och allt flyter på som det alltid gör för mig.
Jobbar och ska få en lägenhet nu i mars som behöver lite nya tapeter o så, men jag hoppas på att få det innan jag flyttar in. Ska till lägenheten med hyresvärden och gå igenom det med honom.

Kommentarer
Postat av: Therese

Oh, välkommen tillbaka gumman. det var ju trist att läsa, men vi får se till att ses :)

2009-01-19 @ 14:25:29
URL: http://www.petitechat.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0