Stinta!

Den goa lilla tjejen ska jag ha äran att ha hos mig ikväll/natt. Hon är speciell på alla sätt och vis, påminner mycket om mig när jag var liten (alla säger det) Ska se vad vi hittar på för bus.
 Hon åker hem tidigt imorgon eftersom att jag ska med bussen till stockholm runt 10.
Ska bli så roligt att besöka huvudstaden! Ska bo hos min söta Indier Momin, få indisk mat, snacka, och minnas tillbaka på gamla goda tider då han bodde i Kevins lägenhet. Ska träffa andra söta kändisar också, och jag blir av med min prideoskuld! Var inte tanken, men det blir bara så =) Åker hem lördag eftersom jag ska jobba på kvällen.
Men det blir några dagar iaf och jag ska försöka hinna med så mycket roligt jag bara kan!

Här är en annan favvis just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0