Om du möter en varg

Har haft en period nu då jag och mitt piano varit mycket kreativa, har spelat väldigt mycket hemma nu och känner själv att jag blivit mycket bättre och snabbare kan ta ut låtar jag tycker om =)

Jag hade min systers barn hos mig denna helg, Stina heter hon och är ca. 2 år. Vi hade det jättemysigt och hängde runt lite här och var i lkpg. Hon är en riktig liten busrumpa =)

Har kommit in i det svenska vardagslivet igen och känner mig lite rastlös faktist, känner att jag vill ut och resa igen eller tom flytta till ett annat land igen. Känner att jag vill så mycket och att jag har så många möjligheter i livet. Känner nog så efter resan jag och Kevin gjorde och att jag bodde i Frankrike. Såg att det inte bara finns Sverige för min del. Men så har man familjen och vänner som man inte vill lämna....ahh. Alltid nåt som håller en kvar!

Sen måste jag säga att jag saknar Kevin sjukt mycket, vårat liv vi hade ihop, resan vi hade ihop...allt. Han är den som jag fortfarande kan tänka mig att leva med. Men så är det allt jobbigt runt omkring som strular till det.  Får se ifall vi gör en resa i sommar och träffas....idag är det 5 månader sen vi sågs sist! Snyft!

Here comes some stuff from me!

"Om du möter en varg" - Dektetivbyrån


"Les Mondes Engloutis" Fransk låt som jag spelar och sjunger, gjort för Kevis skull =)

Kommentarer
Postat av: Melker

Vad fint. Vad fin.

2009-06-11 @ 21:44:32
URL: http://www.youtube.com/watch?v=YFgInIACTwc
Postat av: Emma

Hanna, du är underbar! va fint du sjunger!

2009-06-20 @ 02:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0