Mami

Jobbade ute i Linghem igår kväll, ringde då min mamma så hon kom och hämtade mig efter jobbet. Ibland måste man få komma hem till mamma, äta god mat, vara en liten barnunge ;-)
Det kommer aldrig försvinna från mig oavsett hur gammal jag är.....hon bakar ofta bullar till min, köper saker etc skämmer bort mig rättare sagt...and I like it!
man vill nog skämma bort sina barn så jag klandrar henne ej!

Måste bara säga att jag ÄLSKAR min Mami!
Önskar att hon alltid kommer finnas vid min sida och stöttar mig för allt jag gör! Den känslan är ovärdelig!
Och det är Oskarlainens födelsedag också! Grattis lillebrollan!
6 År!!!

Har gjort ett litet försök nu idag att få lite "krulligare" hår får se om jag lyckas!


Här kommer lite pix från


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0