Sambolina!

Yes That´s what I am!

Var lite för länge sen jag bloggade, har inte just haft den orken att skriva ett helt inlägg måste jag erkänna!

Linn har nu äntligen flyttat hit! Så vi bor ihop, och det känns underbart. Varje gång jag är borta så får jag söta sms av henne där hon säger hur mycket hon saknar och älskar mig!
Vi firade ett år också nu under sommaren.

Vi ska titta på en lägenhet imorgon :-D  På Nya Tanneforsvägen, en 2:a på 52 kvadrat. Så skönt att vi ska få en gemensamm lägenhet, den vi bor i nu är ju mer inredd av mig. så vi börjar på nytt och ska få världens finaste hem :-D överdriva kan jag allt...men men vi kommer få det fint säkert, vi har så fina saker  ^^
Känns underbart att planera mitt liv ihop med Linn, vi har fina framtidsplaner och ska snart börja!

Jag har ju fyllt 25 nu! Och Johan också!
Här har ni en bild på honom i sin fina födelsedagspresent som han fick av mig och Linn!




Jag har fortsatt heltidsarbete nu på förskolan fram tills jul, sedan blir det nog 75% fram till sommaren! skönt att veta vart man håller hus liksom!
Livet rullar annars på som det ska  ;-)

Kommentarer
Postat av: sara

Fina Johan är i tröjan o vad tiden går det, hela 25 år... gillar dina pacman o svamp.. får låna din idé, Alex gillar sånt nu.

ha det gött

Sara

2010-08-14 @ 00:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0