Shook me all night long

 



Lite av denna blick får jag när jag tänker på dig....
En drömmande blick!
Vi ska inte ens gå in på min blick när jag känner din doft...

Tack för att du kom in i mitt liv och fick mig att älska igen!
Tanken att älska någon annan fanns inte förut, inte när man var inriktad på att livet skulle bli på ett visst sätt.
Man hade allt planerat  och var säker på att det var så livet skulle bli, fast det fina med allt är ju att man aldrig vart man hamnar i livet. Man tror man har kontroll, men det blir ändå aldrig som man tänkt sig!

Nu ser mitt liv ut såhär!

Börjar den 7 januari på en förskola och stannar där tills juni
Bor fortfarande i Linköping fanns befinner mig mycket i Stockholm hos Linn.
Vi planerar att flytta ihop så snabbt vi kan *lycklig*  Men än så länge är det distansförhållande som får bråka med oss, men är ju inget annat än lyckligast när helgen kommer, när man vet att man får träffa den man älskar.
Älskar dig så för att du ser din framtid med mig och allt fint vi upplever tillsammans.
Har ingen betydelse vad vi än gör...så har jag det helt underbart med dig. 
Det finns inget finare än att se de fina små sakerna i vardagen, bara att ta morgonkaffet med dig får min dag lyckad! 
 


she´s one of a kind
She´s mine all mine


Kommentarer
Postat av: Nathalie

http://www.youtube.com/watch?v=1p_ebSseEq8

2010-01-09 @ 00:48:28
URL: http://droplet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0