Ännu en bakisdag i Götebooorge

Sitter och dricker pulverkaffe medans Jayjay duschat och fixar sig! The subways har intagit min spotifylista!

Fredagen
Jobbade tills kl 13:00 så tog ett tåg runt 14:00, på vägen ner började en gammal Indier snacka med mig, jättesöt var han, jobbade såklart som doktor som alla andra Indier runt om i världen gör! Brevid mig satt en tjej som hade med sig sin hund, han var ganska stor och låg som en bebis i hennes knä plus att han sträckte sig ganska ofta och tog upp otroligt med plats när hans tassar stack ut lite här och var :-D

Kom till Götebrog runt 17:00 där Eriqa och Janya mötte upp mig för att hänga med mig till systemet, fick en jättefin tavla av Jayjay med svala och körsbär på!
Sen bar det av mot Rambergsvallen där Mirre bor, hon höll på att sminka en Transa som skulle till Gretas och underhålla lite
Vi drog till en privatfest där vi stannade hela kvällen, träffade såklart en massa flum folk.
Träffade en som hette Gustav och han blev min Detektivbyrånpojke! Han hade svart/lugg och axellångt hår. Och han berättade världens historie för mig om kungar drakar och så....kommer inte ihåg så jättebra! Men en magisk historia var det!

Lördagen
Låg heeeela dagen kolla L Word beställde pizza, vi samlade krafterna till att kunna festa igen.
Vi drog oss till privatfest och träffade en massa roliga prickar från festen i fredags, sen drog vi till Gretas som inte var så speciellt som jag trodde....va såklart en massa bögar som dansa lite överallt!

Söndagen
Jag som hade tänkt gå på stan plus träffa lite polare över fika.....men men så går det när man dricker mycket och blir liggandes i sängen!

Kl 16:25 går bussen hem igen.....ska bli mysigt att åka buss och titta ut över gråa tråkiga sverige! Kommer skänka en tanke eller två till älskling som är i Thailand och har soliga dagar!
saknar dig som bara den Älsk....Denna söndag skulle vara våran titta på beck eller någon annan film eller serie...baka pizza äta godis mmmm.....

Älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0