Sjukt!

Vad jag saknar dig....sjukt vad jag älskar dig!

I fredags när jag kom till dig hade jag inte fattat att du skulle åka idag, kändes som en av våra underbara helger då jag åker hem på söndagen men ändå får träffa dig efter några dagar. Hade en mysig fin helg med sushi, mysig frukost, kaffe, mys ;-)
Sen kom det där tåget till Arlanda...och väntandet på flygplatsen...sen skulle du gå in i gaten..då ville jag bara gå fortast eftersom det tryckte på i mina ögon och jag ville inte ställa till med värsta scenen just där...ville hellre gå och gråta med huvudet neråt gående till det där jädra arlanda tåget tillbaka mot T centralen....

Och det hela gick för fort, även om vi hade mycket tid med varandra räckte det inte till! Känner att jag vill leva mitt liv med dig och spendera all glädje och sorg med dig!
det är så mycket känslor som jag upplever med dig som jag inte direkt kännt förut, det är på en helt annan nivå and I Like It!

Kommer längta ihjäl mig imorgon efter ditt sms att du är i Kina!




Älskar dig Linn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0