Underbara tid!

Denna helg har jag varit som på rosa små moln, inte vet jag varför...men har väl börjat älska Linn ett snäpp mer än innan helgen who knows....Eller är det alla vårtecken som börjar nu ;-)
Nej men känner ärligt att jag älskar denna människa mer och mer för var gång vi träffas. Älskar alla små detaljer och konstigheter hon har för sig, Sen så är det som att vi var gjorda för varandra på något sätt!

Kan säga att jag vill dela mitt liv med denna underbara Linn, varje minut och varje sekund!
Vi har underbara framtidsplaner och jag kommer kämpa för att de ska bli sanna!
Varje Sön/Mån är en plåga då man ska skiljas och dra hem till sig igen och börja sitt "vardagsliv" som man helst skulle vilja dela med sin partner. Men vi tänker och säger: att snart kommer vi få det, bara ett tag till :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0