Moster Nanna!!

Yes har underbara Karin och stintis lör-idag

Igår hade vi så mysigt! Vi gick faktist hela vägen in till stan och träffade på mumintrollet men både Karin och Stina var så blyga för honom, stod bara bakom mig hela tiden och gömde sig! sedan begav vi oss till en pizzeria och tog en med oss till St Larsparken, där vi satt i solen och käka!
Sedan blev det bosses och sedan bussen hem (det var barnens önskemål att åka buss!!) Söta Karin skrattade varje gång den där kvinnorösten kom upp vilken hållplats som var näst.

När vi kom hem så blev det mys i sängen framför Micke och Molle sedan Lilla Sjöjungfrun. Barnen slocknade så snabbt!
Alexander och hans polare Joakim kom förbi så vi satt i vardagsrummet, sen vaknade barnen och ville sitta med oss ett tag, Stina gick tillbaka till sänegn ganska snabbt men Karin som gillar vuxnas sällskap skulle sitta med tills de gick! Sen somna vi alla i min säng.

Idag har barnen målat Mors-dag teckningar till sin mor. Vi ska baka äppelpaj också som deras mamma ska få!
Sen ska vi dra oss ner till stan för att framkalla bilder hade jag tänkt mig!

Barnen kollar ju mycket på Micke o Molle just nu, så båda brukar sitta och yla o skälla i kör :-)

Saknar min Linn till tusen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0